Ondertekening Regenboogakkoord 29 juni 2023

Dit is een oud bericht.

GroenLinks, PvdA, SP en VVD nodigen iedereen uit om aanwezig te zijn bij het ondertekenen van het regenboogakkoord.
De ondertekening vindt plaats op 29 juni 2023 om 18.00 in het gemeentehuis van Vlissingen en in aanwezigheid van COC Zeeland.

Regenboogakkoord

Het regenboogakkoord is een baanbrekend initiatief op het gebied van inclusiviteit en gelijke rechten. Het akkoord is het resultaat van een unieke samenwerking tussen de politieke partijen GroenLinks, PvdA, SP en VVD.
Dit akkoord is bedoeld om een krachtig signaal af te geven voor de bescherming en bevordering van de rechten van de LGBTIAQ+ gemeenschap.

Samen

Het regenboogakkoord tekent onze gezamenlijke toewijding om discriminatie en ongelijkheid tegen te gaan en om gelijke kansen en acceptatie te bevorderen voor mensen van alle seksuele oriëntaties en genderidentiteiten. Door de ondertekening van dit akkoord laten we zien dat de strijd voor gelijke rechten een gezamenlijke verantwoordelijkheid is, die verder gaat dan politieke scheidslijnen.
De ceremonie vindt plaats in het gemeentehuis van Vlissingen, een stad die bekendstaat om haar inclusieve karakter en gastvrije gemeenschap.

Uitnodiging

We nodigen iedereen uit om getuige te zijn van dit historisch moment en om hun steun te betuigen aan de LGBTIAQ+ gemeenschap en de strijd voor gelijke rechten.
Samen kunnen we een verschil maken en een inclusieve samenleving bevorderen. Een samenleving waarin iedereen zich veilig en geaccepteerd voelt, ongeacht hun seksuele oriëntatie en genderidentiteit.

Welkom

We hopen u te verwelkomen op 29 juni 2023, in zaal Windorgel om de ondertekening van het regenboogakkoord bij te wonen. Zo markeren we samen een belangrijke mijlpaal in onze gezamenlijke strijd voor gelijke rechten en inclusiviteit.