Betrouwbare overheid

Als burger rekent u erop dat de overheid zorgvuldig met uw belangen omgaat. En dat betekent dat iedereen gelijkwaardig wordt behandeld.

Pim Kraan

Principe

Bij het verlenen van vergunningen voor evenementen stelt de gemeente zich onafhankelijk op: assistentie door de ambtelijke organisatie is er niet bij. Okay, als dat het principe is, waarom dan zo actief meegewerkt aan de vergunning voor het huisvesten van arbeidsmigranten op de vuilnisbelt in Souburg?
Nu, 1 jaar nadat de vergunning is aangevraagd heeft de aanvrager de zaakjes nog niet op orde én wordt door de gemeente in staat gesteld om dat voor de zoveelste keer te herstellen! Nee gemeente, organisatoren die hun zaakjes niet op orde hebben (in uw ogen), weigert u een vergunning, doe dat dan ook bij deze aanvraag. Het na een jaar niet op orde hebben van stukken, betekent: vergunning geweigerd.
Dat geeft de zekerheid die onze inwoners van de gemeente mogen verwachten!

Raadslid Pim Kraan, POV
E-mail: pimkraansr@gmail.com