Raadscolumn 25 juni 2026, Pim Kraan - POV

Aangepast:

Hart voor het centrum!

Het wordt wel vergeten, maar in het centrum wonen veel mensen! En die kennen de binnenstad goed: de bewoners hebben een prima kijk op hun omgeving, inclusief de zorgen over vervuiling, onderhoud, maar ook de mooie kanten.

Werkbezoek

De gemeenteraad was onlangs op werkbezoek in de binnenstad. Met Elan wordt gewerkt aan centrummanagement en de POV is tevreden over de rol die de inwoners hierbij krijgen. Want het centrum is niet alléén van ondernemers en toeristen maar vooral van de bewoners! En hun belangen tellen mee, zij hebben kennis van de omgeving en vooral prima ideeën.
Als gemeenteraad moeten we zorgen voor een mooi centrum, schoon, heel en veilig, en voor de belangen van onze bewoners daar. 

Ga door!

De POV zal dat van harte doen, het centrummanagement en de suggesties die wij ontvingen tijdens dat werkbezoek geven moed. Mensen in het centrum, ga door met jullie goede ideeën!

Pim Kraan, Fractievoorzitter POV
E-mail: pimkraansr@gmail.com