Raadscolumn 27 april 2022, Coen van Dalen - LPV

“Verkiezingen voorbij”

Er hebben geen grote verschuivingen in de Gemeenteraad van Vlissingen plaatsgevonden. De LPV is de 2e partij gebleven in Vlissingen. Graag willen we het goede beleid van de afgelopen 4 jaar voortzetten.
Als we om ons heen kijken zien we hoe Vlissingen weer groeit en bloeit. De slogan van de LPV is dan ook "De LPV bouwt verder".

Coen van Dalen

Met beide benen op de grond

De LPV staat met beide benen op de grond, tussen de inwoners en luistert. We durven lastige onderwerpen aan te kaarten. Inwoners en ondernemers, maar ook bezoekers en toeristen zijn onze bron van inspiratie. Diversiteit (iedereen) en Inclusie (meedoen) schrijft de LPV niet voor niets met een hoofdletter.
Het is belangrijk een samenleving te creëren waarin iedereen mee kan doen. Dit moet een rode draad zijn in het handelen van de gemeente als overheid, vanuit de menselijke maat. Sociaal en vanuit respect voor de menselijke waardigheid.

Raadslid Coen van Dalen, LPV
E-mail: raadslid.cvandalen@gmail.com