Raadscolumn 6 april 2022, Rieky Bostelaar - GroenLinks

Samen bereiken we meer

Afgelopen woensdagavond is de gemeenteraad beëdigd. Nu kan het werk beginnen voor mij als nieuw raadslid. En ik heb er zin in en mijn omgeving ook. Dat merkte ik toen mijn buurman me aanschoot met zijn tips voor de raad.

Rieky Bostelaar

Uitdagingen

Ik houd van mensen die in oplossingen denken. Dat kan onze gemeente goed gebruiken, want er zijn voldoende uitdagingen de komende jaren. Zoals bijvoorbeeld de problemen vanwege te weinig betaalbare (huur)woningen. De solidaire en warme opvang van vluchtelingen. We moeten onze straten klaarmaken voor wateroverlast van heftige stortbuien en verschroeiend hete dagen. En de machinefabriek verdient een goede bestemming.

Schouders eronder

Als u een goed idee heeft om een groot of kleiner probleem in onze gemeente aan te pakken, spreek me aan of stuur een bericht. Laten we goed naar elkaar luisteren en onze schouders eronder zetten, want samen bereiken we meer dan alleen.
Op naar een eerlijk en menselijk Vlissingen!

Raadslid Rieky Bostelaar - Trommelen
E-mail: Vlissingen@groenlinks.nl