Tussentijdse evaluatie

Een jaar na de verkiezingen, een jaar oppositie. Ik voel me thuis als een vis in het water. Afgelopen jaar herhaaldelijk gevochten voor de Voedselbank, het nieuwe (en falende) Wmo-beleid aangekaart. Een jaar waarin de gemeente Vlissingen herhaaldelijk faalt in haar inwoners de zorg te geven waar zij recht op hebben. Ik blijf hier voor vechten de komende 3 jaar.

Priscilla Kuipers

Buslijnen

Wist u trouwens al dat vanaf 2025 de buslijnen 56,57 en 58 verdwijnen? Dit houdt ook in dat er geen bussen meer naar het ziekenhuis rijden, door Oost-Souburg. En ook de toeristen die met de trein komen kunnen niet meer naar het centrum met de bus.
De SP vindt dit onacceptabel en organiseert 11 maart om 13:30 uur vanaf Station Vlissingen een protestmars. Komt u ook? En vergeet vooral niet te stemmen op 15 maart, want ook in de Provinciale Staten strijdt de SP voor onze inwoners.

Priscilla Kuipers, raadslid SP Vlissingen
E-mail: priscilla_kuipers@hotmail.com