Door het vertrek van een van onze leden zijn we op zoek naar een nieuw lid voor de Rekenkamer van de gemeenten Kapelle, Vlissingen en Middelburg.

De gemeentelijke rekenkamer onderzoekt het gevoerde beleid van de gemeente en komt op basis daarvan met conclusies en aanbevelingen.
Dat doen we voor de 3 gemeenteraden. Leden van de rekenkamer kunnen worden ingezet voor het uitvoeren of begeleiden van onderzoek in deze drie gemeenten.

Meer weten?

Meer informatie vindt u op de website www.rekenkamerkvm.nl. U kunt ook contact opnemen met de heer S. (Steven) Hoven van de rekenkamer via e-mail hoven@rekenkamerkvm.nl of telefoonnummer (06) 81 10 52 08.

Reactietermijn en gesprekken

Sollicitaties met curriculum vitae kunnen tot en met 12 april 2024 per e-mail worden gezonden aan hoven@rekenkamerkvm.nl. De selectiegesprekken vinden plaats in het gemeentehuis van Kapelle op 26 april 2024.