Blijf af!

In onze gemeente is er geen plaats voor seksueel overschrijdend gedrag. Als raadsleden moeten we eensgezind optreden tegen deze verontrustende kwestie. Het begint met bewustwording en educatie.

Sogand Mohandes

Krachtige boodschap

We moeten slachtoffers ondersteunen, daders ter verantwoording roepen en samenwerken om dit probleem aan te pakken. Als gemeente moeten we een krachtige boodschap sturen: seksueel overschrijdend gedrag wordt niet getolereerd. We zullen ons inzetten voor een veilige en respectvolle omgeving voor iedereen.
Samen kunnen we verandering teweegbrengen en een Vlissingen opbouwen waarin iedereen zich beschermd en gerespecteerd voelt.

Hulp

Onthoud, je staat er niet alleen voor; er zijn hulpbronnen beschikbaar voor diegenen die steun nodig hebben.
Voor informatie of om een melding te maken van seksueel grensoverschrijdend gedrag kun je terecht bij een politiebureau in de buurt of bellen met de zedenpolitie via (0900) 88 44.

Sogand Mohandes, raadslid GroenLinks
E-mail: sogandmohandes@mail.com