Meer dan alleen jongeren

De gemeenteraad voelt vaak ver verwijderd van jongeren. Politiek lijkt een wereld van oudere mensen die vaak met overtuiging over iets praten, waar je zelf dan pas net over hoort.

Sogand Mohandes

Mening en ervaringen delen

Toch, als jongere ben je meer dan alleen maar jong. Het geven van je mening als jongere is soms lastig, zeker met de angst voor kritiek. Maar mijn oproep is toch om jezelf niet wijs te maken dat je mening minder belangrijk is omdat je jong bent.
Die onzekerheid heb ik ook zeker ervaren. Het is juist goed om je ervaringen en mening te delen. Dat is in ieder geval wat ik de afgelopen (bijna) 2 jaar heb mogen doen. Een jonge, frisse blik is meer waard dan je denkt.

Jongerendebat

De gemeenteraad organiseert op 13 april 2024 een jongerendebat voor iedereen tussen de 15-25. Grijp je kans en schrijf je in voor een dag als raadslid via Instagram: @GroenLinksVlissingen.

Sogand Mohandes, raadslid GroenLinks
E-mail: sogandmohandes@mail.com